سلام خانوماکمکی ازکی بایدبدم؟

۲ پاسخ

از وقتی دکترش بگه

من دخترم چون وزنش کمه از ۴ شروع کردم اگه بچه شما وزنش خوبه از ۶ شروع کن

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا ۱۶ ماهگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی
مامان ❤️سامی ❤️ مامان ❤️سامی ❤️ ۸ ماهگی
مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی
مامان یسنا 💙امیررضا مامان یسنا 💙امیررضا ۶ ماهگی