سلام خانوماکمکی ازکی بایدشروع کنم

۴ پاسخ

پایان ۶ ماهگی ( همزمان با واکسن)
از فرنی شروع کن از یه قاشق قاشق چای خوری شروع کن ( بچه ها با کمکی اسهال میگیرن) ب مرور از یه وعده ب تعدا بیشتر برسونش

من از ۴ماه شروع کردم با سرلاک

اگه مشکل شیر نخوردن و رفلاکس نداره
از ۶ ماهگی بهتره شروع بشه

کمک شروع کن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۸ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۰ ماهگی