۵ پاسخ

مامان سید امیر هستی عزیزم؟

من آموکسی کلاو و زیترومکس بیشتر بهش سازگاری داره

هم آزیترومایسین میدم خوب میشه سریع؛ ولی آموکسی روش نمیفته کلا بالا میاره هر وقت میدم خوبم نمیشه

آره خوبه شربتش؛ من خودم هروقت دخترم سرما میخوره گلوش چرک می‌کنه بهش میدم خودم تازه ۲۰۰میدم

سلام احتمالا برای این نوع عفونت آزیترو مناسب بوده؛ هر چی دکتر داده رو مصرف کنید

سوال های مرتبط