اینا انقباضات کاذبه
نگران نباش چیزی نیست فکر کنم اکثر مامانا این دردارو تجربه کردیم .. این دردا ممکن علت های مختلفی داشته باشه یکیش بزرگ شدن رحم هست .. چیز خاصی نیست
اگر دیدی دردا نزدیگ میشه بیشتر میشه بچه داره هم خودس جمع میکنه برو بیمارستان
مایعات زیاد بخور
استراحت کن
به احتمال زیاد ماه درده
استراحت و مایعات زیاد
منم اینجوری بودم
سرما ندادی ب کمر و پهلوهات؟؟ کمرت رو بایه پتو مسافرتی نرم ببیند بزار گرم بمونه
خیلی خیلی بهتر میشی
به پهلو چپ دراز بکش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.