عفونت ادراریم زیاده؟

تصویر
۵ پاسخ

دفع پروتین نداری با قرص رفع میشه حتما برو دکتر

اره عزیزم متاسفانه نوشته زیاد

نه اونقدر، ولی عفونت ادراریه دیگه
کم و زیاد خیلی براش مطرح نیست
انتی بیوتیک میخوری خوب میشی ان‌شاءالله

نبردی دکتر

آره😐😐😑😑

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد