۴ پاسخ

هر دو بیشتر گوشت قرمز نه تفت نمیدم

نه همه چیو باهم میزاریم میپزه بعد باپشت قاشق له میکنم

نه من همه چیو باهم میریزم اب میریزم روش

هنوز سوپ ندادم ولی با گوشت گوسفند درست میکنم چون فکر کنم دخترم ب مرغ حساسه

سوال های مرتبط