مامانا اگ میدونید میشه بگین
#پوشک
#مولفیکس
#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

اگه طلای بدون اجرت بگیری ضرر نمیکنی طلای نو هم اجرت هم سود میاد روش اما بدون اجرت نه نمیاد روش

قیمت نیم ست 56320 با همون گرم

عزیزم علاوه بر اجرت طلا مالیاتم میکشن روش،اگه مستعمل میگرفتی فقط 7درصد میکشیدن روش،مثلا اگه طلای شما 3.220سوت ضرب در قیمت طلا کن بقیه هرچی اضافه ازتون گرفته پول اجرت ومالیات

یه درصدی اجرت و سود میکشن روش

بازم بستگی ب ساخت کدوم شهر باشه و پرکار و ساده باشه اجرتش مثلا بیشتره

آره دیگ هر گرمی راحت ۷۰۰ یا ۸۰۰ اجرت و مالیات میکشن روش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان فاطمه‌نورا مامان فاطمه‌نورا ۱ سالگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی