۵ پاسخ

دستور خمیر

تصویر

ما نونشو همیشه اماده میخریم
موادشم مرغو بزار آبپز شه بعد ریش ریش کن سرخش کن
کالباسو رنده کن نمیخواد سرخش کنی
سوسیسم حلقه ای خورد کن سرخ کن
فلفل دلمه
قارچ
و گوجه هم نگینی کن
رب و سس کچاب هم قاطی کن با یکم آب
بعد بکش رو نون
بعد پنیر
بعد موادت
قارچ و گوجه و دلمه هم بچین رو پنیر

سس کچاب بزن رو نون
بعد سوسبس رنده شده بریز
قارچ و فلفل دلمه و زیتون سیاه
میتونی کالباسم خورد کنی بزنی من سوسیس میزنم
بعد پنیر پیترا بزن
یکم اب اسپری کن رو پنیرها
اویشن بزن
۲۰ دقیقه رو دما ۱۷۵ درجه فر بزار
ی ربع قبلم باید بزاری گرم بسه

خمیرشو ؟

خودت می خوای نونشو آماده کنی یا با نون آماده بپزی؟

سوال های مرتبط

مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان آرسام و دوقلوها مامان آرسام و دوقلوها ۱۲ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی