۱ پاسخ

دو تا تخم و با نصف لیوان شکرش نصف قاشق چایخوری وانیل با همزن
برقی انقد بزن تا حجیم و کشدار بشه بعد نصف لیوان شیر و دو سوم روغن اضافه کن هم بزن دوباره بعد یک و نیم لیوان آردو با الک بزن و کم کم اضافه کن بگینگ پودر هم اضافه کن آروم هم بزن تا کاملا یکدست بشه بعد بریز تو ظرف بر تو فر

سوال های مرتبط

مامان 🦋💛DELVIN^-^ مامان 🦋💛DELVIN^-^ ۱ سالگی
مامان عرشیان مامان عرشیان ۹ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی