۹ پاسخ

اره خیلی بدهه

اره عزیزم

من دیشب گریه میکردم تاپیکامو هنوز هست😢

ارههه

اره برامن اون قسمته که ببخشید جیش میکینی برای شکاکجاست

منم دقیقا اینجوریم خداروشکرپس من تنها نیستم😂

آررره انگار جفت پا رو مثانه داره میرقصه😂

تو هفته های بالاتر بدتر هم میشه

بله عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان امین من🫀 مامان امین من🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری