۳ پاسخ

شاید از قطره آد باشه

دلاهم تا همین یکی دوهفته پیش همیجور بود تازه یککککمی داره بهتر میشه هنوزم کم میخوابه فقط جیغاشه ک یکم کمتر شده

پسر منم همینطور بود خابش چند دقیقه بود شیرشو عوض کردم و سیتریزین بهش میدم خوب شده

سوال های مرتبط