سلام مامان الین تبریک میگم خوش قدم باشه نی نیت. چند تا سوال داشتم . دکتری ک عملت کرد کی بود و از کارش راضی هستی؟ و اینکه دکتر نانکلی میدونی چقدر میگیره برا سز اختیاری؟
سلام عزیزم خوبی انشاالله به سلامتی
ممنونم از همتون دوستای گلم ایشالا اونایی که نی نیتون ب دنیا اومده خدا حفظش کنه واستون اونایی هم باردار هستین ایشالا ب سلامتی زایمان کنید و نی نی هاتون رو سالم و سلامت بغل بگیرین اونایی هم که اقدام هستین ایشالا ب حق فاطمه زهرا ب زودی بیاین و خبر بارداریتون رو بهمون بدین
دیدی درد سز چقدر خوشه کنار طبیعی هیچه
ویییییی زاییییدمبارکه😍
مبارک باشه پاقدمش خیرباشه
مبارک باشه عزیزم
مبارک باشه
زایمانت چطور بود؟
خودااا مبارکه فداتشم ایشالله قدمش پرخیر و برکت باشه عزیزم جنگ هم تموم بشه
مبارکه خوش قدم باشه
طعبیی به دنیا اوردین؟
چند هفته بدنیا امد؟ چند کیلو بود نی نی؟
سزارین بودی؟
مبارکه گلم
مبارک عزیزم😍😍😍😍😍
مبارکه عزیزم خوش قدم باشه 🤗🤗
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.