مامانا تو این هفته ی قهوه بخورم ضرر داره

۷ پاسخ

من میخورم از اولش هیچی نمیشه

من خوردم و میخورم اگه مشکل قلبی و کم خونی نداری

من هروز میخورم رقیققق خودم درس میکنم واقعا س دردم خو ب میکنه🥺🥺

نه کم مشکل نداره من میخورم هر روز

قهوه ساده اشکالی نداره اما خیلی کم بخور البته اگ کم خونی نداری

نه .‌‌.

تو ک نخوردی الآنم نخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی