سلام.کیا هماتوم داشتن...درد پایین شکم هم داشتید ..دلیلش چیه..؟

۲ پاسخ

اره عزیزم از توالت فرنگی استفاده کن بالا پایین از پله نرو فقط برای سرویس بلند شو حتی من حمامم ده روزی ۵ دقیقه میرفتم مایعات خیلی بخور سیزیجات خیلی بخور منم از شش هفتگی داشتم تا ۱۵ هفته و با استراحت مطلق دفع شد 😩

اره من از هشت هفته هماتوم دارم و درد شکم مثل پریود
دکتر گفت دلیل مشخصی نداره هماتوم
فقط استراحت و شیاف
مال من جذب شد دوباره یدونه جدید پیدا شد😑

سوال های مرتبط