۶ پاسخ

هم‌خستم هم شیرینه برام🙂

منم دارم به خودم فوحش میدم . بچه دل‌درد داره رفلاکس داره . قطره اش جواب نمیده . شکمش چند روز یه بار کار می‌کنه
داغااااااااااااانم

منم اینجوریم
چون کمکی نداریم

افسردگی گرفتی عزیزم سعی کن فکرتو آزاد کنی چون هیچکس جز خودت نمیتونه کمکت کن

اوهوم‌ منم بخاطر رفتار شوهرم😔

دقیقا منم 😔😔

سوال های مرتبط