۶ پاسخ

قطره ی اینفاکول هم جواب نمیده؟؟

عزیزم خودت گریه نکن آروم باش کولیک هم یه دوره ای داره تموم میشه بچه اولم ۶عصر شروع می‌کرد هرروز تا۳-۴شب باکلی قطره و تکون دادن هیچ اثری نداشت ولی میگذره کولیک رو اکثر بچها دارن

وایی تصور اسنکه دوباره بشینم تا صب گریه کردن بچه رو تماشا کنم روانیم میکنه پسرم ۹ شب شروع میکرد تا ده صب

منم سر اولین دخترم همین بودم ، این کپلیک اوووونقدر آزار دهنده بود که واااقعا و اصلا بچه داری برام هیچ لذتی نداشت! هی میگفتم پس شیرینی بچه دار شدن کجاست؟

خوب ميش عزيزم تا دوماهگي ماهم همين بوديم

همه اونایی که بچهاشون کولیک دارن همینن گلم ماهم همین بودیم

سوال های مرتبط