خانما قرص دیمترون مصرف میکنم ضرر که نداره؟

۳ پاسخ

دکتر من پیشنهاد قرص متوکلوپرامید داد که یبوست هم نمیده ولی دمیترون یبوست میاره و خب اون فشار در دفع خودش به تنهایی مضره… البته من خودمم در مواقعی که خیلی حالم بد باشه و نتونم یه صبح تا شب چیزی بخورم قرص رو میخورم که بتونم چیزی به جنین برسونم🥲

نه بابا من انقد حالم بد بود که هی مقاومت کردم نخورم،بعدش گفتم چقد خودمو اذیت کردم بهتر شدم خوردم

نه ب منم دکترم داد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری