۳ پاسخ

ببین یه خوراکی شیرین بخور،اب خنک هم بخور و‌دراز بکش اروم دست بکش رو شکمت ببین جابجا میشه،من خودم ماه نهم به جز چند روزه اولش که خیلی لگد زد و حرکاتش زیاد بود بعدش تکوناش خیلی خیلی کمتر شد،چون جاشون تنگه
حالا چک کن مرتب تکوناشو ببینم اگه دوس داشتی یه سر برو دکتر

واسه منم کمتر شده نسبت به ماه قبل
فک کنم چون جاش داره کوچیکتر میشه طبیعیه

خوراکی شیرین مثل چن تا خرما یا آبمیوه بخور دراز بکش پهلوی چپ تا یک ساعت 4تا5حرکت یا تا دوساعت10حرکت داشته باشه خوبه..اگه نه حتما برو بیمارستان nst

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۳ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی