نی نی من اول سفالیک بود سمت چپو میزد الان در وضعیت معلقه قشنگ میچرخه هر جارو دلش بخواد میزنه😂😂
از ۲۸ هفته سفالیکه ، پاهاش زیر معدمه یا بالای پهلوی چپم
منم بریچ بود ۳۵ هفته سفالیک شد
زیر شکمم لگد میزد به مثانه اما ارهمون اول سفالیک بود
تا ۳۵ مشخص میشه که میچرخه یا نه
منم همش بریچ بودچند هفته ایی میشه تعقیر جهت داد شد سفالیک ولی فرقی به حالم نمیکنه چون سزارینیم 😒
پهلو، زیر دنده.
من سفالیکه ولی ضربه هاش زیر شکممه
اره برای من ازاول بریچ بود تاهمین الان توواژنم اون سمت پایین کلا میزنه بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.