۲۰ پاسخ

مای بیبی هرچقدر پر ام بشه نم نمیده🤌🏻

مای بیبی جذبش خیلی خوبه چسبشم محکمه
مولفیکس نم میده چسبشم شله

مولفیکس خوب نی نم میده،اولایل مولفیکس استفاده میکردم بچه ارو بغل میکردم پوشکش مرطوب بود،من دو ساعت ی بار کلا عوضش میکنم ولی الان
مای بیبی استفاده میکنم اصلا نم نمیده من راضیم

مولفکیس چسبش اصلا خوب نیست و پس میده مای بیبی بهتره🫡

نمدونم حس میکنم مولفیکس ک میبندم پشت باسنش قرمز میشه ولی مای بیبی نه.مای بیبی نم نمیده به گفته دوستان و چسباشم سفته ولی مولفیکس کلا جنسش شله

مای بیبی مدل جدیدش خیلی خوبه نه نم میده نه بو

مولفیکس خوب نیست همش پس میده
ولی مای بیبی خیلی خوبه

من هانیز گرفتم خیلی خوب بود اصلا نم نمیداد و چسبشم تاچنبار باز وبسته میشد باز خراب نمیشد اما متاسفانه بچم حساسیت داد .به مولفیکس هم دوتا بچم نساخت الان مای بیبی میبندم اما وقتی پی پی میکنه نم میزنه تنها ایرادش همینه

مای بیبی بهتره جذبش

هانیز خیلی خوبه بنظرم

من از مولفیکس راضیم
جذبش خوبه
حتی شده ۵،۶ ساعت هم بازش نکردم.
دختر منم با اینکه پوستش فوق العاده حساسه اما مولفیکس بهش ساخت.
از بدو تولد تا الان هم فقط دو بار که اسهال شدید بود نم داده

من مای بی بی بستم تا نزدیک دوماهگی بعد دیگه کانفی میبندم بنظرم خیلی بهتره

منم هانیز گرفتم خیلی راضیم.هم خیلی نرمن هم لطیف.سایزشون هم استاندارد

قطعا مای بیبی ازین چسبی جدیداش
من برا بیمارستان اولش مولفیکس گرفتم اشغال بود هم کیفیت و‌بافتش هم چسبش،هم اینکه چند تا دونش تو بسته جای چسب بسته شدن نداشت کلا تفاوتش به نظر من خیلیه

من مولفیکس استفاده میکنم چون گفتن ضد حساسیته بچه حساسیت بهش نمیده ازش زیاد خریدم

مای بی‌بی
مولفیکس ب هردو بچه من حساسیت میده چسب خوبی هم نداره

مای بیبی بهتره

من مای بی بی راضیم

مولفیکس ب درد نمیخوره جذبش کمه منم مای بیبی میبندم

هانیز از این‌دوتا بهتره

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان نیهان🦢🤍 مامان نیهان🦢🤍 ۱۳ ماهگی
مامان تیام کوچولو🐣 مامان تیام کوچولو🐣 ۱۵ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان هدیه خدا🥹 مامان هدیه خدا🥹 ۱۷ ماهگی