خانما سر سینم یکم آب میاد از چیه



زایمان شیر خشک فرزند پروری بارداری

۷ پاسخ

نباید دست بزنی این اسمش اغوزه برا بچه خییلی مفیده باید بخوره . سوتین ببند همیشه که نریزه و اصلا دست نزن

برامنم میادد

مال من ک دو روزه شیر میاد

طبیعیه

آغوز بهش میگن دست کاری نکن اونارو بچه وقتی ب دنیا بیاد باید بخوره

دست کاری نکن اصلا مال منم میاد یه کم، میگن دست کاری نکنید

از منم میاد طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس🩷 مامان آرتمیس🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری