نباید دست بزنی این اسمش اغوزه برا بچه خییلی مفیده باید بخوره . سوتین ببند همیشه که نریزه و اصلا دست نزن
برامنم میادد
مال من ک دو روزه شیر میاد
طبیعیه
آغوز بهش میگن دست کاری نکن اونارو بچه وقتی ب دنیا بیاد باید بخوره
دست کاری نکن اصلا مال منم میاد یه کم، میگن دست کاری نکنید
از منم میاد طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.