۵ پاسخ

سه نفری جشن تولد بگیرین بقیه رودعوت کنید ی هزینه الکی وبچه ات اذیت میشه من خانواده شوهر دعوت کرده بودم پشیمون شدم تولد دوسالگی اش احتمال زیاد سه نفربگیرم یافقط مادرشوهرم وپدرشوهرم ومامانم خواهرشوهرام دعوت نمی کنم شون

من میخوام ی تولد زنانه با بچه هاشون بگیرم کلا ۲۰نفریم
صبح میگم عکاس بیاد ک بعدازظهر مهمونا هستن اگه بچه همکاری نکرد لا اقل دو عکس داشته باشه

من اگه خدا بخواد میخوام تو باغ بگیرم تولدش اول تیره اگه شرایطش نباشه ام تو خونه دکور میزنم حدود 30-40 تا مهمون دارم😖

منکه فعلا درگیر اش دندونیشم
هر چی میخرم بازم میبینم وسایل مونده😑😑

میخوای تولد بگیری؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی