۴ پاسخ

والا بزار ببینیم چقدر خرداد چک و قسط داریم 😅

من ی مهمونی و جشن خانوادگی گرفتم

من اتلیه رفتم تو این هفته جشن دندونی تولدش میگیرم انقدر استرس تشنج بودنشد بگیرم این هفته حتما میگیرم هرجی میخواد بشه بسه چقدر حرص بخورم اخه

اتلیه رفتیپ

سوال های مرتبط