۱۸ پاسخ

فرق نداره فقط صحیح و سالم و سروقت بیاد بغلم و بارداری راحتی داشته باشم همین برام بسه

نمیدونم فقط میدونم باید درست تربیت بشن هردوشون ک فردا روز ب زندگی دیگران گند نزنن

واقعا دوس دارم دوتاشم باشه و فرقی نداره برام

دختر🥺پسر هم بشه خوشحال میشم

سالم صالح دختر

انشالا سالم‌باشه
ولی دوس داشتم پچه اول پسر باشه بعدی دختر

سلام دوستان .هر چی باشه سالم باشه انشاءالله با داری هامون راحت بگذره زایمان های راحتی داشته باشیم .خدا بهتر از ما صلاح ما رو می‌دونه .اما پسر من خیلی دوست داره داداش داشته باشه
بازم هم هر چی صلاح خداست انشاءالله سالم و صالح باشه

اولن فرقی نمیکنه فقط سالم باشه همین بعدشم اگه خدا خواست دختر باشه

خیلی دختر دوست دارمااااا، خیلی
هم خودم هم همسرم
ولی اونقدرام حساس نیستیم که مثلا پسر بشه بچمون بخوره تو ذوقمون. گاهی حتی لباس پسرونه نگاه میکنیم ذوق میکنیم براش

تو دلت چی میخاد

دختر 🫠😍

من از هر دو دارم شکم اولم دوقلو دختر و پسر خدا بهم داد
درسته الان خیلی برام فرقی نمیکنه
اما ته دلم پسر میخوام

دخمل میخام🥲

پسمل🩵🐣

دختر😮‍💨💞

دوتا دختر دارم فرقی نداره اینیکی چی باشه

دخمل🥲🥲

پسل پسل قند عسل🩵🥹

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا هفته نوزدهم بارداری