از شیر بگیریش غذا خوردنش و خوابش عالی میشه منم دلم نمیومد ولی دگ چاره ای نیست عزیزم بلاخره باید این اتفاق بیفته انشالله راحت باشه براتون
منم دلم نمیاد ولی باید بگیریم بیشتر از دوسال نمیشه
من از دیروز روزا نمیدم فقط نیمه شب میدم تا چند روز دیگه شبا هم دیگه نمیدم
منم دلم نمیومد ولی اینقد اذیت کرد که دلم اومد
منم فعلا نگرفتمش پسرمو
من از گریه کردنش میترسیدم(درواقع خیلییی ناراحت میشدم)
ولی به این فک کردم که برای اینکه دنیاش بررگتر شه و مستقل شه باید از شیر بگیرمش و ناخواسته گریه میکنه
در واقع این گریه، گریه به خاطر تنبیه نیست. من آزار ندادمش، من کمکش کردم بزرگ شه
با این تفکر خداروشکر خودم خیلی ارامش داشتم و خوب پیش رفت
منم دوس نداشتم ۵ روزه ازشیر گرفتمش به غذا خوردن افتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.