دندوناش خراب میشه
خوابش عمیق نیست
اشتها به غذا کمتر داره
باید خودتوقانع کنی
شما مادری این مرحله هم جز رشد تکامل فرزندت محسوب میشه که باید کنار بزاری
منم همینم.😭
اخه چرا باید دلت نیاد مگه میخای در حقش خدایی نکرده ظلم کنی ک دلت نمیاد😕😕😐😐
من ک اصلا ازین حسا ندارم سر چیزای مصخرف خودتو اذیت نکن 😐
یه مطلبی خوندم میگفتن بعد دو سالگی شیر دادن به بچه خیلی بده
و باعث کم عقلی میشه
بخدا از خودم در نمیارم
چقدر دیر من ۱ سالو ۸ ماهشو تموم کرد گرفتم چون خیلی شیر میخورد خودم ضعیف شده بودم ماشالله غذا خوردنش بعد ارک شیر خوب شد
خب تا کی؟اخرش که چی🙄
چرا دلت نمیاد🙄
دکتر دخترم میگفت بچه شیر مادر یا شیر خشک رو باید تا یکسالگی بخوره و بعد از اون خوردنش قطع بشه.
نهایت روزی یک لیوان شیر پاستوریزه بخوره.
شیر خاصیتی جز کلسیم نداره و خوردن بیش از حدش باعث خرابی دندان میشه.
شیر جز وعده غذایی حساب نمیشه و بچه رو سیر نمیکنه پس بهتره شیر قطع بشه که بچه تمرکزش رو وعده غذایی باشه همچنین الویت با وعده غذایی هست.
منم دخترم رو 17 روزه از شیر خشک گرفتم درسته سخت بود اما صبوری کردم و موقعی که بهونه میگرفت حواسش رو با بازی کردن پرت کردم تا یادش بره الان جفتمون راحت شدیم. تازه از نظر خورد و خوراک هم خیلی بهتر شده.
منم نگرفتم😶🌫️
دندوناش خراب میشن به مرور اگه شیرشو نگیری
کاملا طبیعیه ناراحت شی منم دلم نمیومد ولی بهرحال باید بگیری چاره ای نیست♥️
من یکماه مونده به تولد دوسالگی گرفتمش
رشد کودکت و مستقل شدن بچه ت و آینده بچت فکر من ذهنت اماده کن و بگیر
همهمون همینیم ولی وقتی بحث اینده بچمون باشه باید انجام بشه
داری ب جفتتون ظلم میکنی دلت نمیاد یعنی چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.