۶ پاسخ

روز سوم هستم خوبه خداروشکر
یهو نگیر حجمش رو کم کن و بریز تو لیوانی قمقمه ای چیزی
جایگزین شیر پاستوریزه بده کم کم

چرا اینقدر زود

من شیرخشکی بود ۲ هفته اینا طول کشید

من از یکی دوماه قبل از تولدش تو روز یکبار و یکبارم شب موقع خواب دادم
یک ماه مونده ب تولد فقط شبا روز رو قطع کردم
یک هفته به تولد شیر شب رو هم قطع کردم الان ۱۵ روزه از شیر گرفتمش خیلی راحت بود خداروشکر گذشت
البته بگم پستونک میخوره خیلی کمک بود
پسرم (شیرخشکیه)

پنج روز خوب بود امروز روز ششم خیلی گریه کرد من و زد

امشب تو خواب عمیق بهش بده سینه هات درد نگیره

سوال های مرتبط