۵ پاسخ

برا طبیعی هم اگ بخای دکتر خودت بیاد باید برگه داشته باشی

نه دکتر زیرمیزی میگیره و انجام میده.اگر منظورت اینه زیرمیزی نگیره نمیدونم

در حالت عادی اره باید باشه مگر این که مشکلی پیش بیاد بری بیمارستان و به دلایلی مانند سزارین تکراری
سزلرین اورژانسی انجام بدن

ببین اگه دکترت سزارین اختیاری انجام بده نیاز نیست

اره چ موجه چ پول بدی دکتر

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم💕🌸 مامان دختر نازم💕🌸 هفته بیست‌ونهم بارداری