برا طبیعی هم اگ بخای دکتر خودت بیاد باید برگه داشته باشی
نه دکتر زیرمیزی میگیره و انجام میده.اگر منظورت اینه زیرمیزی نگیره نمیدونم
در حالت عادی اره باید باشه مگر این که مشکلی پیش بیاد بری بیمارستان و به دلایلی مانند سزارین تکراری
سزلرین اورژانسی انجام بدن
ببین اگه دکترت سزارین اختیاری انجام بده نیاز نیست
اره چ موجه چ پول بدی دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.