منم قبلاً داشتم ی چند هفته بهتر شدم الان دوسه روزه دوباره دارم اونم شدیدتر ،خداروشکر مشکل سرویکس یا جفتم نداشتم حالا خدا میدونه از چیه،همون بخاطر رشد رحمه یا اینکه دلیل دیگه ای داره،البته توهفته ی من میگن طبیعی،حتی هم هفته ی شمام بودم میگفتن طبیعیه،اگه مشکل خاصی ندارین تحمل کنین تو بارداری هر چیزی طبیعیه😂😂😂
رحم در حال بزرگ شدن و باز شدن لگن و شروعدرد ها🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.