علت فشار و درد روی قسمت واژن تو هفته ۱۷

۲ پاسخ

منم قبلاً داشتم ی چند هفته بهتر شدم الان دوسه روزه دوباره دارم اونم شدیدتر ،خداروشکر مشکل سرویکس یا جفتم نداشتم حالا خدا می‌دونه از چیه،همون بخاطر رشد رحمه یا اینکه دلیل دیگه ای داره،البته توهفته ی من میگن طبیعی،حتی هم هفته ی شمام بودم میگفتن طبیعیه،اگه مشکل خاصی ندارین تحمل کنین تو بارداری هر چیزی طبیعیه😂😂😂

رحم در حال بزرگ شدن و باز شدن لگن و شروع‌درد ها🥲

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان سچان و بچان مامان سچان و بچان هفته شانزدهم بارداری
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری