خانوما ساک نینی رو اماده کنم یا زوده؟

۷ پاسخ

زوده

زود نيست
آماده كن خيالت راحت باشه

والا من خیلی وقته اماده کردم از شرایط ترسیدم لباساشوهمه روشستم ساکمم بستم

اگه ببندی مشکلی نیست ولی خب هنوز وقت زیاد داری

هنوز زودته برو تو ۳۵هفته اینجوریا بعد ببند

والا من خواستم آماده کنم بهم گفتن زوده

آماده کن من ۳۴ هفته زایمان کردم ..

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد