۶ پاسخ

منم پریود نشدم وقتی شیر خودتو میدی تا یکسال طبیعیه عزیزدلم ولی جلوگیری داشته باش حتما❤️

احتمالا بدنت ضعیفه اینجوری میشی .

منم باردار نیستم ولی جدیدا خیلی سرگیجه میگیرم و بعضی اوقات هم ک خیلی فشار روم باشه سرگیجه بیشتر بشه میل ب غذا ندارم و تهوع پیدا میکنم نمی‌دونم هم از چیه 😭😓

بابا از بی خوابیه هورمونا بهم میریزه غذا خوردن آدم بهم میریزه آدم همش خستس بی حاله جونی واسه کار نداره

ازمایش بده خب.

ی تست بزن مطمعن شی

سوال های مرتبط