اگه زایمان طبیعی باشی که باید خوشحال باشی درد اومده سراغت، بچه هم طوریش نمیشه
منم مثل تو هستم رفتم معاینه شدم دهانه رحمم بسته بود یه شیاف پروژسترون گذاشتن گفتن اگه دردات کاذب باشه از بین میره با این شیاف
که از بین هم رفت ولی دوباره امروز از صبح شروع شده🤦🏼♀️
اگه منظمه برو بیمارستان
منم امروز کمر و دلم درد میگیره همش نگران زایمان زودرسم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.