سلام عزیزم طبیعیه چون ماه آخرت هست این درد ها طبیعیه
طبیعی منم دارم این دردا
منم تو ۳۷ هفتگی تا الان اینجوری میشم ولی هیچ علاعم زایمان ندارم چیکار کنم بنظرتون
طبیعیه منم مثل شما بودم دردم میگرفت ول میکرد ۳۸هفته ۲روزم زایمان کردم
اگر دردت تکرار میشه و منظم میشه درد زایمانه اگر نه درد ماه درده منم زودتر شروع شد ماه دردام و چند ساعت درد پریودی شدید دارم اما هیچ خبری نیست🥲😂
وقتی دردت شروع میشه استراحتت رو بیشتر کن و گرم نگهش دار چاره ای نسیت
منم یماهه اینجوریم فکر کنم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.