اوخش زنگ زدن جوابشو گفتن، گفت مثبت😍😍
گفتن شنبه جواب میدن ولی نیم ساعت یک ساعت دیگه زنگ میزنن جوابشون بهم میگن استرس دارم فراوان
تستتون مثبته استرس نداشته باش
مبارک باشه
منم مثل شما ۲۸ ام موعدم بود هنوز پری نشدم تستام منفی میشن
فداتشم ایشالا گفت نیم ساعت چهل دقیقه بد
ان شاءالله که همه چی خوب باشه فقط یه سوال آزمایش بتا چقدر طول میکشه جوابشو بدن؟
نداشته باش عزیزم ام شاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.