اومدم ازمایش بتا استرس دارم

۶ پاسخ

اوخش زنگ زدن جوابشو گفتن، گفت مثبت😍😍

گفتن شنبه جواب میدن ولی نیم ساعت یک ساعت دیگه زنگ میزنن جوابشون بهم میگن استرس دارم فراوان

تستتون مثبته استرس نداشته باش
مبارک باشه
منم مثل شما ۲۸ ام موعدم بود هنوز پری نشدم تستام منفی میشن

فداتشم ایشالا گفت نیم ساعت چهل دقیقه بد

ان شاءالله که همه چی خوب باشه فقط یه سوال آزمایش بتا چقدر طول میکشه جوابشو بدن؟

نداشته باش عزیزم ام شاالله

سوال های مرتبط

مامان گل دختر🌹 مامان گل دختر🌹 ۴ ماهگی
مامان دخترم و نی نی🫀 مامان دخترم و نی نی🫀 هفته یازدهم بارداری
مامان 🩷دلناز خانوم🩷 مامان 🩷دلناز خانوم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا😍🤰🏼 مامان معجزه خدا😍🤰🏼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لارا مامان لارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری
مامان محمد مهدیار💙 مامان محمد مهدیار💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری