۳ پاسخ

عزیزم‌ دکتر گفته یا خودتون شروع کردین
پسر منم همینطوره میخوام ی کمکی شروع کنم

دارو برای رفلاکس هم میدین؟

دختر منم رفلاکس داره و از چهارماهگی دکتر براش فرنی برنج و سرلاک برنج شروع کرده و گف تا ۶ماهگی همین دوتارو میتونی بهش بدی صبح فرنی که با شیر خشکش درست میکنمو میدم شب هم سرلاک برنج که تنوع بشه و زده نشه

سوال های مرتبط