۶ پاسخ

دوست منم هر سه ماه یکبار پریود میشه شماها باید قرص مصرف کنید تا تنظیم شه دوستمم قرصشو نخوردنی اینجوری دیر دیر میشه

بیبی چک منفی بود

خب ي ازمايش بارداري بده

۷۰ روز ؟
تبربک شما دارید دوباره مادر میشید🤣

حاملع ای

باید بری دکتر زنان

سوال های مرتبط