سلام بچها عد بتام ۱۰۱۴خوبه؟

۶ پاسخ

با چند روز تاخیر ؟من با ۵روز تاخیر ۱۱۱۵ هست

ممنونم ازهمتون انشالله قسمت خودتون بشه خدا به هرکی چشم به راهه بچه سالم وصالح بده

مبارکه واس منم دعاکن

مبارکه عزیزم

بله . مبارکه

عالیع مبارکه عزیزم برامنم دعا کن

سوال های مرتبط

مامان عماد مامان عماد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ✨میراث👶 مامان ✨میراث👶 هفته هفدهم بارداری
مامان نی‌نی قندی🍬🐣 مامان نی‌نی قندی🍬🐣 هفته دوازدهم بارداری