عزیزم ببخشید سوال بی ربط میپرسم .کدوم بیمارستان زایمان کردی؟ با تعرفه جدید یا قدیم؟
جاش رو گرم نگه ندار. زود زود شیر بده. بیرون رویش زیاد باشه. و اینکه قطره بیلی ناستر بده خوب مبشه.
من روز دوم آزمایش دادم ۹رو ۴بود فرداش رفت رو۱۰/۸گفت برای احتیاط بزارین داخل دستگاه که بالا نره،اومد رو ۸/۴
نه اصلا
خودش خوب شد
من ۱۳بود گفتن اشکال نداره
ننننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.