۳ پاسخ

اره منم تازه سیب زمینی خورد کردم اپز کردم بعد چند دقیقه گذاشتم سرخ کن.ن در حدیکه خشک شه.یکم خورد.بچم فقط سیب زمینی دوس داره.😖🤦‍♀️

آره منم میخام سیب هویج و یکم مرغ بدم

چرا نشه..میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🌝🌱 مامان فسقلی🌝🌱 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان🌙و علیسان مامان آیهان🌙و علیسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی