پمپ تاثیر داره ولی بازم درد داره، برا من خیلی بود
من اصلا درد نداشتم اصلاا بخدا از ریکاوری هم اومدم بلند شدم راه رفتم
زايمان قبليم دردي نداشتم نه شياف استفاده كردم نه پمپ درد اميدوارم اينسري هم همينجوري باشم
منو ک اینقد فشار دادم ک پمپ دردم روم جواب نداد غولشم همین بلند شدن و راه رفتنه. چند بار ک راه بری شکمت سفت نمیشه
با پمپ درد اصلا
نه اونقدر که فکرمیکنی
خیلیی سبک تراز چیزی بود که بقیه میگفتن
فقط اولین راه رفتن درد داره که قابل تحمل
مناصلا نه شیاف گذاشتم نه پمپ درد
من پمپ بی دردی گرفته بودم اصن هیچیییی از درد نفهمیدم
نه با پمپ درد و شیاف قابل تحمله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.