از روی بستنی چای خوردم حالت تهوع دارمم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

۵ پاسخ

آخه خواهر من کاه از خودت نیست این چه کاریه کردی🫠🤣

من اسم بستنی میاد حالت تهوع میگیرم
چندین ساله اینجوری شدم نمیدونم چرا !

دمت گرم آخه از رو بستنی چای؟😂😂😂

قرص معده فایموتدین بخور

ترش کردی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری