اره من سردی بخورم بالا میارم ، حالا بدن ها فرق میکنه
مگه هنوز تموم نشده؟!
من عاضبه ترشی شدم و سردی
میخورم بیحالم میکنه خیلی
کشک خشک بخور و ادامس و چیزای ترش برای من بهتره یه وقتا ولی گاهی هیچی اثر نداره
ن فک نکنم منکه دوغوماست میخورم حالم بهتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.