سردی بخوریم بیشتر باعث حالت تهوع میشه؟ 🤦🏻‍♀️

۵ پاسخ

اره من سردی بخورم بالا میارم ، حالا بدن ها فرق میکنه

مگه هنوز تموم نشده؟!

من عاضبه ترشی شدم و سردی
میخورم بیحالم میکنه خیلی

کشک خشک بخور و ادامس و چیزای ترش برای من بهتره یه وقتا ولی گاهی هیچی اثر نداره

ن فک نکنم منکه دوغو‌ماست میخورم حالم بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐥 مامان جوجه کوچولو🐥 هفته نوزدهم بارداری