۶ پاسخ

نی نی پسره؟
من چیز شیرین زیاد بخورم یه کم حالت تهوع میگیرم ،ازمایشم دادم نرمال بود

نه ربطی نداره
فقط با آزمایش میتونی بفهمی قند داری یا نه
اگه شک‌داری آزمایش قند ناشتا بده

نه هیچ ربطی نداره

نه عزیزم

منم مثل شما چیزای شیرین حالمو بد میکنه ولی قندم نرمال بود

اگر چیز شیرین بخوری دهنت خشک بشه یعنی قندت بالاست

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خداداد🩷 مامان خداداد🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری