۴ پاسخ

من خودم شیر نداشتم کلا شیرخشکی ان

من که شیرخشکی شدن

نه کافی نیست
سیر نمیشه و گاهی بعد شیر خودم شیر خشک میدم
گاهی هم سینم خالی کامل شیر خشک میدم

درکنار شیر خودم شیرخشک هم میدم

سوال های مرتبط

مامان پسریم و تودلی مامان پسریم و تودلی ۱۳ ماهگی