ایاکسی هست دکترش براش شیاف ژست تا نوشته باشه

۲ پاسخ

اره من اوایل بارداری لک قهوه‌ای داشتم نوشت برام

اره عزیزم جای بچه رو سفت میکنه من کمی دلم درد میکرد یبار داد ده تا اوایل الانم برا کمر درد داد باز ده تا گذاشتم درکل مشکلی نداره خوبم هس

سوال های مرتبط

مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان طاها،شکوفه بهار مامان طاها،شکوفه بهار هفته دوازدهم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته دهم بارداری