سرما خوردگی خر است🥲
امیدوارم تو دلیم اذیت نشه🙂

۲ پاسخ

خیلییی بده ، من دندون درد شدید هم گرفتم بقدری که هر ۶ ساعت استامینوفن ساده ۵۰۰ میخورم و آروم نمیشم گلو درد هم اضافه شده

خیلی خر است 🤧 انشاالله نی نی هامون اذیت نشن🥲
من ۲هفته قبل عید مریض شدم ۲تا سرم زدم خوب شدم .. الان دوباره مریض شدم بازم سرم زدم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان دخترکوچولوم🩷 مامان دخترکوچولوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧸دیار🧸 مامان 🧸دیار🧸 ۴ ماهگی
مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۷ ماهگی
مامان مانیار🧸💙 مامان مانیار🧸💙 ۲ ماهگی
مامان Radin🩵 مامان Radin🩵 ۸ ماهگی