۱ پاسخ

مواد لازم
یک پیمانه آرد سفید قنادی
سه چهارم پیمانه شیر
یک قاشق مربا خوری عسل
سه قاشق غذا خوری روغن
نوک قاشق چای خوری نمک
دو نیم قاشق غذاخوری شکر
نصف قاشق مربا خوری وانیل
یک قاشق مربا خوری پکن
یک عدد تخم مرغ
داخل یک کاسه تخم مرغ و وانیل و شکر مخلوط کنید و هم بزنید که از لختگی دربیاد بعد روغن شیر رو اضافه کنید وهم بزنید مخلوط که شدن بهش عسل اضافه کنید وهمبزن بعد آرد و نمک وپکن رو باهم مخلوط کن و تو دو مرحله داخل مواد الک کن هربار هم بزن تا کاملا مخلوط بشه و گلوله گلوله نشه وقتی خوب مخلوط شد یه تابه کوچک روی شعله اجاق گاز بزارید تا گرم بشه بعد زیرش کم کنید تا پنکیک تون نسوزه بایه ملاقه از مواد داخل تابه بریزید به طرفش که پخت برگردونید که طرف دیگش هم بپزه
یه طرفش که پخت روش حالت حباب میشه اون موقع برش گردانید
یه نکته ی دیگه اینکه هر دفعه یه اندازه بریزید تا پنکیک تون یه شکل دربیاد ما مرتب نشه وقتی سه شد روی سر هم نچنید روی یه طوری یا دستمال دونه دونه بزارید که عرق نکنه خمیر بشه عسل هم همین اندازه که گفتم کافیه فقط برای اینکه رنگش قشنگ بشه بیشتر نزنید شیرین میشه زیادی
ببخشید که زیادی توضیح دادم گفتم شاید بار اورتون باشه اگر زیاد روی کردم عذرخواهی میکنم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی