منم در 38هفته زایمان کردم خدایا شکرت

۸ پاسخ

طبیعی بود یا سزارین؟؟؟ سخت بودد

بسلامتی😍🙏🏻

بسلامتی

منم😍

سلامتی قدمش بسازہ

الهی شکر عزیزم

۳۸ هفته چند روز چند کیلو بود

بسلامتی گلی سزارین بودی

سوال های مرتبط

مامان هامان وهاکان مامان هامان وهاکان ۱۴ ماهگی
مامان ایلیای مامان 🤍 مامان ایلیای مامان 🤍 ۵ ماهگی
مامان مارال💝 مامان مارال💝 ۳ ماهگی
مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی