بلاخره منم زایمان کردم خدایا شکرت❤

۴ پاسخ

مبارکه عزیز دلم خدا حفظش کنه❤️❤️

چند‌هفته زایمان کردی ؟سزارین؟

خداروشکر خوشبحالت عزیزم منکه انقدر دوس دارم طبیعی زایمان کنم ولی هنوز زایمان نکردم حتما باید با امپول فشار زایمان کنم

بسلامتی عزیزم دعا کن منم به هفته های امن برسم

سوال های مرتبط

مامان ایلیای مامان 🤍 مامان ایلیای مامان 🤍 ۵ ماهگی
مامان هامان وهاکان مامان هامان وهاکان ۱۴ ماهگی
مامان مارال💝 مامان مارال💝 ۳ ماهگی
مامان علیراد🧿🥺 مامان علیراد🧿🥺 ۳ ماهگی
مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی