۳ پاسخ

من هر هست ساعت ده قطره

یک سی سی ولی پدیابست رفلاکس و بدتر می‌کنه من ب دخترم دادم چند بار بالا آورد دیگه ندادم

دکتر به من گفت ۵قطره ظهر و ۵قطره عصر بدم به نی نی

سوال های مرتبط